kolmapäev, 15. aprill 2009

k2sit88majandusest

Kahju on mul neist inimestest, kes elatavad ennast ning toidavad peret k2sit88ga, seda olukorras, qs poed on t2is kaugelt maalt toodud odavat orjat88d. Sest seda viimastki ei j6uta praegu v2ga palju osta, r22kimata k2sit88esemete imelisest maailmast...

tean p2ris palju inimesi, kes oskavad imeilusat, isiqp2rast ning nutikat v2rki teha. Kahju, et kaubandus sellist kraami ei toeta - ikka plastik, masinmeisterdused &ms...

Mix ei v6ix ajakirjandus igasugu solkuudiste tootmise asemel hoopis p6nevaid k2sit88tegijaid tutvustada - juhuslikest nuppudest vahel harva on v2he! Samas q enamus meediast ongi nn elustiiliajakirjandus, mis varem tegeles poodlemisepropagandaga, nyyd aga majanduslanguse yle halamisega, sekka ka skandaale ning muidu ajuvab mula. Qs on inimeste k2ed ning pea? Et ei taha keegi koju midagi ilusat ning isiqp2rast, vaid peetaxe m6nusamax TV ees v6i muidu ajuvaba vedelemist?! N6ukaajal prooviti v2hemalt, qigi ei osatud... materjalid olid kah jamad... aga mine parem ise ka poodi & osta 1 ilus l6ng!

Ega isegi ei ole paar n2dalat vardaid k2tte v6tnud, aga p6hjus mitte oma lollus, vaid see teine - kevad maamajapidamises toob lume alt v2lja palju p6nevat, sh prygi. Ex ma pakkisin n6elad-vardad-massinad riiulile ning jandan reha-labidaga, sekka m6tisklen stiilis "vanaviisi ei taha, uutmoodi veel ei saa".

Oijahh.

3 kommentaari:

Köögikata ütles ...

Jah, ma olen ka mõelnud, et kuidas need vaesed käsitööga enda elatajad hakkama saavad. Asjad on ju imelised ja imetlemist väärt, aga millegipärast see enamus rikkamast rahvast, kes jaksaks neid enda sisustusse soetada, eelistavad mingeid Casasid või muud taolist.
Ise olen täheldanud, et nüüd, kus toimetulek jälle keerulisem, olen hakanud jälle rohkem asju enda tarbeks (või kingiraha kokkuhoiuks) ise tegema. Tegelikult on mul hea meel, et käsitöö taasleidsin enda jaoks. Oleks vaid seda ajakest - praegu rebin end rehade-labidate ja varraste vahel pooleks, sest ei raatsi lapse lõpukleidi peale boolerot poest osta ja proovin Muhediku õpetuste järgi ise teha.

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Siin justkui minust räägitakse ve? Kuulge, esialgu pole viga. Oleks aega tööd teha et julgeks tellimusi rohkem vastu võtta.
Isiklik arvamus sel teemal on, et asi igal juhul paraneb. Inimesed tunnustavad küll korralikku kvaliteetset käsitööd.

kukupai ütles ...

Mina jälle ei ole kuigi osavate näppudega, aga paljud asjad, mis poes - igal kolmandal tuttaval samasugune, siis ikka ei taha ka.
Käsitsi tehtud asjadel on hing.