teisipäev, 3. märts 2009

Suursall ning v2ixemad 6ed-vennad

Q ma k2isin p6hikoolis, siis m6ned vanaema-eas 6petajannad kandsid suuri, v2rvilisi isekootud-heegeldatud suuri 6lasalle. Need tundusid nii pehmed, kodused, armsad ning kaicvad, olgugi et minu ema & vanaema kandsid ainult lehmade talitamisex sobivaid riideid e erinevas lagunemisastmes dresse ning sallidex olid meie kodus kicad k6vad ribakesed talvel kaela ymber panemisex.
Meie peres on sall-loom h2sti kodunenud. On igas suuruses & pea igat v2rvi salle, p6hiliselt mehe-laste omad, aga m6ned eriti suured, 6hk6rnad ning v2rvikad siidsallid on mul ka. Siis veel paar tohutut palakat, mille nimex on ilmselt sarong v6i rannaseelik-sall, sest neil on peal kalakesemustrid. Sellest pole aga kyllalt ning minu uus sinistes toonides, villane Suursall aina kosub. Aprillis saab valmis, arvan.
Pee ess. Majaremont pidurdab, sest mul on probleeme seljaga ning vedeleva mehega, kes ei luba voodit liigutada (ise on seal sees, noh). Sest 1 toasein plaadiga yle panna ning v2rvida on pehmelt 8eldes k8ki-m8ki. Texasein, kannata veel natuke!

9 kommentaari:

Lendav ütles ...

Kas meest ei anna ajutiselt voodist maha tõsta? Ma mäletan, kuidas ema tahtis voodiriideid vahetada ja isa oli juba linade vahel - no mis siis ikka, mina võtsin jalgadest ja ema ülevaltpoolt (õlgadest?) ja isa protesti ja naeru saatel tõstsime ta maha. Linad said vahetatud.

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Aituma sain naerda!!!
Loen seda voodis lebava mehe juttu ja oi kui hea, pole minu mehel häda kedagist! Ta ikka reageerib kui ma palun tal voodist välja ronida näiteks!

kukupai ütles ...

Sallid on lahedad, kuigi ma neid ise palju ei kanna.
Aga enda teada jätsin Sulle kaltsukajutu alla kommentaari pakkumisega, pole näha. Kas võtsid ise maha või ajas blogger kiusu?

kaaren ütles ...

Lgp Kukupai, Sinu komm kadus bloggeri avarustesse. Palun kirjuta see uuesti.

kukupai ütles ...

Ma kirjutasin sinna Morgie sappa, et mul oleks kah mitu kotti riideid, mida kanda ei tahaks, aga lapitööks või kaltsuvaibaks peaks sobima, kas oleksid huvitatud? Neid tuleb juurdegi, kui ma ükskord oma kapid korda saan. Minu kontaktid on Morgiel olemas.

Anonüümne ütles ...

ise: v6ib kyll. Ootan igast kalcu oma tagavarusid t2iendama. Q on ettepanekid vastutasu osas, siis pane aga siia kirja.

kukupai ütles ...

Aga kuidas Sinuni toimetan? Sama probla, mis Morgiel ju. Aga kui Sul keegi talna poole tulemas autoga, anna teada.
Üks idee tuli küll, kui Su teksaseinast lugesin. Mul endal masinat pole, muidu õmbleks ehk ise teksalappidest diivanikatte. Aga eks jõua arutada seda asja.

Morgie ütles ...

heipa
üritasin sind täna telefonitsi kätte saada, aga ei õnnestunud.
minu poolt tuleks uus kotitäis kevadinventuuri tagajärjel. kui sa nüüd enne remonti veel majutad hüljatud kaltse...

Morgie ütles ...

Mjah, nüüd on nii minul kui kukupail ühine transpordiprobleem. Kui keegi liigub tallinnast autoga tartu poole... andke märku.