laupäev, 21. veebruar 2009

veel sinisest

Tartus asjatoimetustel k2ies kylastan alati m6nda k2sit88poodi. Mul on isegi oma marsruudid, olenevalt sellest, qs auto seisab:
1. Q mul 6nnestub parkida turu piirkonnas v6i Kaupsi all parklas, kylastan mh Lianni l6ngapoodi. Seal on tore uudseid k2sit88vahendeid ning p6nevaid heidep2raseid l6ngu osta.
2. Riia mnt 22resasuvast Kauburi parklast on muhe minna p2rast T88turuameti kylastust Abakhani. Kangaid pole mul vaja, aga sealne l6ngavalik paqb alati midagi meeldivat. Eelmisel n2dalal v6cin ligi villaloori, et kacetada m2rgviltimist (pesumasina t6husal abil), Isetegijas 6petas pr Linca vildist ehtekarbi tegemist nimelt. Samas sain viimase t6uke Suursalli tegemisex, sest J6geva l6ngadest sobis mulle sinistes toonides mitmev2rviline l6ng.
3. Ehk 6nnestub yles leida ka Isetegijas tihti mainitud Roosi k2sit882ri, ka on mul veel meeles VarstuKK-aegse klassi6e asutet Hobinurga-poeke, ning qs hobipoode veel v6ix olla, vajab uurimist.
Rahaga, muidugi, on kicav6itu, sest mehekene oma peene kylmseadmete-eriala juures lihcalt EI TAHA t88le minna, aga mul v6tab pere toitmisex vajaliq (kas k2sit88 v6i mecandus, pole veel ocustatud) firma asutamine, asjaajamine ning stardiraha hankimine veel igavese aja...
.....................................................................
Olen rohkem sedasorti tegija, kellele on oluline kord kiiresti ese valmis saada, teinekord aga sobib paremini suuremat m66tu eseme kallal m6nuleda. Viimasel ajal tegelengi rohkem suurte, pikaajaliste t88dega.
-Texasein, olgu 8eldud, on juba valmis 6mmeldud. Nyyd tuleb see pesumasinast korra l2bi lasta, et 6mblused hakkaxid korraliqlt narmendama. Ehk saan remondiga nii kaugele, et olex p2rissein ka valmis, kogu muu majapidamise juures...
No uuem t88 on siis Suursall, ligikaudsed m66tmed 50x150cm. Kasutan J6geva t2isvillast artistic-seeria l6nga, erinevad sinised ning must, pikad-pikad ylemineqd, nii et qdumise ajal on p6nev j2lgida, millal ometi j2rgmine v2rv tuleb, kas t2na j6uab? Muster aga on p2rit spiraalk8itega "kudumispiiblist", nn shetlandi muster "Vana kiltkivi", veidi piciline lainetus. Qdumine on yx m6nus & pehme tegevus, hoopis erinev 6mblemisest.

Kommentaare ei ole: